SÄMST

asså jag måste va den sämsta i världen på att blogga xd ♥ bara jag som tkr det? skulle inte tro det :P

men jag har varit ute typ varje kväll senaste två veckorna och bara inte hunnit xD ♥ men här kommer massa bilder från allt jag missat att skriva om;


 



Jah vet att det typ bara är bilder på killar xD men det är liksom typ bara dom där skööna snubbarna jah hänger mä ;D ♥ så det får ni stå ut med :)



jah har lagt upp en video på fejjan när richard (han som står) har släpt Calle och han välter med verra kraschen(stavning) xD ♥






orkar inte lägga upp fler xD seeeeeeeya <333333333


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det va fan på tiden... najs pic..

pözz "syrran" ^^

2010-10-13 @ 23:35:28
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0